Hvad kan vi hjælpe din virksomhed med
Øget salg
Træning i planlægning & prioritering
- Øge Face to Face tiden (effektiv tid med kunder) i din salgsafdeling for at sikre at dine kunder får optimal opmærksomhed.
Mødebookingtræning
- Få flere møder i kalenderen med nye og eksisterende kunder.
Kundemødetræning
- Øge hit-raten på jeres kundemøder.
Træning i telefonsalg
- Øge mersalget til både nye og eksisterende kunder, samt skabe kortere og mere effektive samtaler.
Kommunikationstræning
- Øge kundetilfredsheden, spar tid og undgå unødige konflikter med kunderne.
Præsentationsteknik
- Øge din personlige gennemslagskraft og komme klart og effektivt igennem med dine budskaber.
Salgspsykologi
- Bliv dygtigere til at afkode og matche dine kunder, og derigennem skabe bedre kemi med alle kundetyper.
Salgsrådgivning & sparring
- Få konkret rådgivning og sparring til en mere effektiv salgsafdeling.
Skabe bedre og mere effektive ledere
Grundlæggende ledelse
- Øge dine lederes evner til at planlægge og prioritere de rigtige arbejdsopgaver
- Øge dine lederes evner til at motivere og inspirere deres medarbejdere
- Øge dine lederes evner til at lede og styre deres medarbejdere
- Øge dine lederes evner til at kommunikere klart og effektivt
Situationsbestemt ledelse
- Udvikle dine ledere til at tilpasse deres lederstil efter den konkrete situation, for skabe mere effektive og motiverede medarbejdere
- Øge dine lederes evner til at håndtere forskellighed
Personlig gennemslagskraft
- Øge den personlige gennemslagskraft hos dine ledere og lære dem at komme klart og effektivt igennem med deres budskaber
- Lære dem de nyeste og mest effektive værktøjer indenfor verbal og nonverbal kommunikation
- Styrke deres selvtillid som ledere, når de afholder 1-1 samtaler, samt fællesmøder i virksomheden
Ledersparring & rådgivning
- Få konkret sparring & rådgivning til en mere effektiv og motiverende lederstil i din virksomhed
- Lære dem de nyeste og mest effektive værktøjer indenfor verbal og nonverbal kommunikation
- Styrke deres selvtillid som ledere, når de afholder 1-1 samtaler, samt fællesmøder i virksomheden