Filosofi

Vi tror grundlæggende på, at der er 4 overordnede parametre, der påvirker og styrer resultaterne hos dig og din virksomhed.

  • Aktivitetsniveauet
  • Prioritering & fokus
  • Kompetenceniveauet
  • Overbevisninger

I vores verden er resultaterne et symptom på disse 4 parametre. Hvis vi holder fokus på det, der skaber resultaterne, så er der større chance for at påvirke og øge dem. Man kan se det som 4 ”gashåndtag”. Vi tror på, at hvis vi sammen kan skrue 10 % op for hvert ”gashåndtag”, så kan vi øge jeres resultater med op til 46,4 %.

Når vi indleder et samarbejde vil vi derfor spørge ind til disse 4 parametre. Målet med dette er, at vi hurtigt kan konkretisere, hvor vi kan skabe resultater for dig og din virksomhed. Vi vil blandt andet spørge ind til følgende:

Hvordan er dit aktivitetsniveau/jeres aktivitetsniveau i virksomheden?

  • Antal møder
  • Antal opkald
  • Antal kontakter
  • Antal tilbud
  • Effektiv salgstid / ledertid

Hvordan er din prioritering/fokus eller jeres prioritering/fokus?

  • Kundemix, A/B/C
  • Produktmix, X/Y/Z
  • Branchemix, it/medicinal/produktion etc.
  • Tidsinddeling Fokusområder

Hvordan er kompetenceniveauet hos dig og dine kollegaer/medarbejdere?

  • Faglige kompetencer Produktmæssige kompetencer
  • Salgskompetencer
  • Ledelsesmæssige kompetencer
  • Kommunikationsmæssige kompetencer

Hvilke overbevisninger har dig og dine kollegaer/medarbejdere

  • Troen på dig/jer selv
  • Troen på jeres produkter & ydelser
  • Troen på jeres virksomhed
  • Troen på markedet